Dlaczego cena gadżetów reklamowych może mieć znaczenie?
Jeśli ktoś prowadzi swój własny biznes to zapewne nieraz spotkał się ze stwierdzeniem, że im więcej wyda się na reklamę, tym będzie ona bardziej skuteczna. Oczywiście nie zawsze jest to prawda, ale z drugiej strony nie można powiedzieć też, że jest to kłamstwo. Jeśli wydamy więcej pieniędzy to mamy większe możliwości, a to z kolei może sprawić, że dotrzemy do większej liczby osób – czyli naszych potencjalnych klientów. Właśnie z tego względu nie zawsze warto decydować się tylko i wyłącznie na tanie gadżety reklamowe, gdyż może okazać się, że będą one np. wykonane z materiałów słabej jakości. Logiczne jest to, że nie mamy na to żadnego wpływu, ale jeśli taki gadżet reklamowy zepsuje się już po krótkim czasie użytkowania wówczas istnieje ryzyko tego, że klient nie będzie miał zbyt dobrej opinii o naszej firmie, a chyba nie o to nam chodzi. Jeśli chcemy, aby producent gadżety reklamowe był zaufany warto wybrać np. tego z czyjegoś polecenia.